Garanti.
Kakelplattan AB efterlever konsumentköplagen i alla ärenden som rör reklamationer. Det innebär att du som kund har en reklamationsrätt på minst tre år för alla våra produkter. Om du har några frågor om reklamationer, tveka inte att kontakta vår kundtjänst för hjälp. Vid reklamation av en defekt produkt behöver du bifoga bilder på den skadade varan i ditt ärende.
Vid fel som täcks av reklamationsrätten tillämpar Kakelplattan AB av följande: utbyte av varan, utskick av reservdel eller en reparatör för besiktning av produkten. I de fall då en servicetekniker skickas ut i ett reklamationsärende och inga fel kan konstateras, eller om felet är själv åsamkat t ex pga. felmontering eller handhavandefel, debiteras kunden för eventuella kostnader som kan uppstå.
Vi ger dig support fram till 21:00. Varje dag, året om.
Känner du dig osäker?
Vi ger dig support fram till 21:00. Varje dag, året om.
Ring och få hjälp. Vill du skicka ett mail istället, så kan du använda
länken nedan för att komma till kontaktformuläret.
Tveka inte att höra av dig.
Telefon: 054-18 81 80
E-post: info@kakelplattan.se